logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Kā vīriešiem treniņi ietekmē seksuālo dzīvi!


Kopējam vingrinājumu piegājienu skaitam jābūt robežās 20-40 piegājieni, turklāt visu laiku jāuzmanās no pārslodzes. Vienlaikus pārliecinieties, ka visu laiku cilājat patiešām smagus svarus. Principā tieši svars šeit ir galvenā atslēga. Tomēr nesapriecājies, ka tupjoties ar 60 kg stieni, kļūsi par mīlas dievu! - Lai būtu efekts, svariem jābūt tuvu tavām maksimālajām spējām. Aizmirsti, ka tev ir grūti - saņemies, un to drīz vien novērtēs arī tava sieviete!
Lai pēc iespējas vairāk paceltu hormona līmeni, obligāta prasība ir pietupieni ar stieni, jo tajos tiek nodarbināts tik daudz muskuļu šūnu, ka testosterona izdalīšanās tiek veicināta sevišķi labi. Iesaistot šos vingrinājumus savā treniņā jūs viennozīmīgi uzlabosiet savu seksuālo dzīvi:
• vēdera presīti,
• stieņa celšana no zemes pie krūtīm,
• izklupieni ar stieni,
• spiešana pleciem,
• pievilkšanās.
Sekss un izturība
Kā sekss var ietekmēt ķermeņa spēku un darbību treniņos? Treniņu plānā jāiekļauj arī spiešana pleciem - kaut arī nav tik efektīvs testosterona "būsters" kā pietupieni, arī šis vingrinājums dos savu artavu seksuālo spēju pieaugumā.
Seksam ir pozitīvs efekts, jo tas palielina testosterona izdalīšanos, kas savukārt ir ļoti vērtīgi fiziskajām aktivitātēm. Vienīgais, kas jāņem vērā – uzreiz pēc seksa nevajadzētu ķerties pie svariem, jo muskuļos tomēr būs nogurums, kas tomēr ir jāpārlaiž.
Trenējies pareizi!
Kamēr vien jūs nepārspīlēsiet, jūs redzēsiet, ka regulāras fiziskās aktivitātes sniegs vērā ņemamus uzlabojumus - ne tikai sniedzot vairāk enerģijas, bet arī pastiprinot jūsu spējas gultā. Ja jūtat, ka seksuālā apetīte krītas, paņemiet brīvu nedēļu bez treniņiem – ja tas nepalīdz, tad gan pēc iespējas ātrāk dodieties uz konsultāciju pie ārsta... Tie, kas trenējas, lai nomestu svaru līdz minimumam, bieži vien sūdzas par seksuālo mazspēju. Līdzīgi notiek arī ar tiem, kas ievēro diētu ar ļoti nelielu kaloriju daudzumu. Seksualitātes mazināšanos var izraisīt arī pārpūle treniņu procesā. Ja būsiet pārpūlējies, jūs zaudēsiet interesi ne tikai par ikdienišķām lietām, bet arī par seksu. Tāpēc uzmanīgi sekojiet tauku līmenim ķermenī un kārtīgi atpūtieties starp treniņiem, jo tā jūs pasargāsiet gan ķermeņa, gan seksuālo veselību. Vēl viens netiešais faktors, kas ietekmē ķermeni pozitīvi, ir stresa samazināšanās, ko rada fiziskas aktivitātes. Daudzi vīrieši cilā svarus, lai aizmirstos no ikdienas stresa un, tā kā stress ir viens no lielākajiem seksualitātes ienaidniekiem, efekts tik tiešām ir ļoti pozitīvs.

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter