logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Nepieļauj kļūdas!

Nav svarīgi, cik daudz sviedru izliesi nogurdinošos un regulāros treniņos, ja pēc tiem pieļausi izplatītas kļūdas, kas kavē progresu.

Nodarbību pārtrauc strauji, pakāpeniski nesamazinot slodzi

Treniņa noslēgumā sirds darbībai un asins spiedienam jāļauj palēnināties pakāpeniski, pretējā gadījumā vari iedzīvoties sirds darbības problēmās. Skrējienu nobeidz ar vidēji ātru iešanu, pakāpeniski palēninot gaitu, bet vingrošanu uz kardio trenažieriem – ar samazinātu slodzes intensitātes līmeni.

Pēc fiziskām aktivitātēm aizmirsti izstaipīt muskuļus

Staipīšanās pēc fiziskas slodzes novērsīs muskuļu sāpes nākamajā dienā, kā arī stiprinās locītavas un ļaus ātrāk atjaunoties spēka rezervēm.

Pēc treniņiem neko neēd

Lai muskuļi atjaunotos, pēc treniņiem ir svarīgi paēst. Ieturi vieglu, olbaltumvielām bagātu maltīti, un tavs organisms teiks – paldies!

Sēdi treniņa drēbēs arī pēc tā beigām un neej dušā

Nodarbību laikā izdalās sviedri un toksīni, kas likumsakarīgi iesūcas apģērbā. Tu taču negribi savu ķermeni pārvērst par mikrobu paradīzi, ļaujot tiem vairoties siltumā un mitrumā? Lai no tā izvairītos, obligāti nomazgājies un pārvelc tīru apģērbu!

Tu sevi atalgo ar glāzi alkoholiska dzēriena

Alkohols palēnina muskuļu atjaunošanos, atūdeņo organismu un rada artēriju nosprostošanās risku.

Muskuļu enerģijas avots ir glikogēna (šūnas cukurs) krājumi. Alkohols, nonākot organismā, kavē glikogēna sintēzi, jo visus spēkus patērē toksīnu izvadīšana. Ja alkoholu lieto pēc treniņa, uzskati, ka esi strādājis veltīgi, jo muskuļu apjoms nepalielināsies. Ja posies uz sporta nodarbībām nākamajā dienā pēc alkohola lietošanas, darbs nebūs efektīvs, jo organisms jutīsies vājš.

Tu uzņem vairāk kaloriju nekā domā

Ja vēlies zaudēt svaru, tev jāievēro kaloriju deficīts. Nepārvērtē savu treniņu slodzi, maldīgi uzskatot, ka esi sadedzinājusi krietni vairāk kaloriju nekā patiesībā, kā arī uzmani porciju daudzumu un produktu kaloritāti.

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter