logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Atbildam uz jautājumiem!

 

Vienalga, cik vecs Tu esi, cik ilgi jau nodarbojies ar sportu, cik regulāri trenējies....ūdens, fiziskās slodzes laikā ir jādzer, un to būtu jāmācās darīt pareizi!

Kā tad būtu jādzer ūdens tieši treniņa laikā?

Pats būtiskākais, kas būtu jāatceras, ka treniņa laikā noteikti ir jādzer negaidot slāpes! Intensīvi treniņi mēdz apslāpēt slāpju receptorus rīklē, tādēļ slāpju sajūtu izjūtam tikai tad, kad ķermenis jau būs atūdeņojies. Vislabāk treniņa laikā ir padzerties pa malkam, (līdz 200 ml) ik pēc 15-20 min, nedomājot nemaz par to vai izjūtam/neizjūtam slāpes!

Katrā ziņā, jāatceras arī, ka vairāk nebūt nenozīmē labāk! Respektīvi, pārmērīga ūdens lietošana ir tikpat kaitīga kā nepietiekošs ūdens daudzums organismā.

Lai ķermeni nodrošinātu ar nepieciešamo daudzumu ūdens diennaktī, pieaugušiem sportistiem noteikts ideālais šķidruma daudzums - apm. 3,7 l vīriešiem, un 2,7 l sievietēm! Kā, arī lai kompensētu šķidruma zaudējumu treniņa laikā svīstot, būtu nepieciešams izdzert līdz pat 500 ml papildus ūdens! Taču, to visu var izrēķināt arī matemātiski, attiecīgi katra individuālajam svaram. Tie ir 6 ml ūdens uz katru ķermeņa kg. 

 

atpakaļ
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter