logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Ulda Stepanova uzkoda!

Katram ir savs pielāgotais uzturs, ņemot vērā sasniedzamo mērķi, ķermeņa uzbūvi un citus faktorus. 

Mans mērķis ir uzdzīt masu, tāpēc uzturs sastāv no "ēst, ēst un vēlreiz ēst". Dienas laikā man ir 4 galvenās ēdienreizes, kuru starplaikos ik pa laikam kaut ko uzkožu. Tas viss papildus intensīviem treniņiem svaru zālē 3 reizes nedēļā - otrdienas (krūtis+triceps+pleci), ceturtdienas (mugura+biceps) un svētdienas (kājas+prese+apakšdelms). Trenējos spēka klubā Georgs 5 pie trenera Raimonda Liepiņa.

 

Tipiska darba dienas ēdienkarte sastāv no:

- brokastīm (auzu pārslu putra ar zapti, omlete, kliju maizes ar biezpienu);

- strādāju tipisku ofisa darba laiku no 9-18, kura laikā ēdu 2 ēdienreizes - plkst. 11:30 un 17:00. Pirmajā ēdienreizē eju ārpus ofisa ēst kompleksās pusdienas, kas sastāv

no zupas, griķi/rīsi, gaļa un salāti. Otrā reizē ēdu to, ko sagatavoju pats no mājām. Parasti tie ir griķi/rīsi/makaroni ar sautētu vistas fileju un sieru. Starp šīm ēdienreizēm parasti uzēdu kādu banānu, Indijas riekstus, ābolu/bumbieru/kivi/apelsīnu.

- vakariņas, kas sastāv no biezpiena, nu jau uz pannas uzsildītas vistas filejas un griķiem/rīsiem/makaroniem.

 

Padalīšos ar pavisam vienkāršu un ātri pagatavojamu uzkodas recepti. Brīvdienās šo uztaisu un paliek pāri arī ko aiznest uz darbu. Izmaksas par sastāvdaļām - 13 Eur, tomēr sanāk 6 mazas porcijas kā attēlā un vēl pāri paliek mērce un sieri, ko var vēl tekošo nedēļu likt/bērt uz griķiem/rīsiem/makaroniem.

 

Tātad, uzkodai visas nepieciešamās sastāvdaļas ir redzamas attēlā:

- viens gurķis;

- rīvētais siers (man garšo Smiltenes);

- sasmalcināts Čederas siers;

- ķiršu tomāti;

- kraukšķīgā Iceberg salāta galva;

- Spilvas Cēzara mērce;

- viena šālīte (iepakojums) vistas filejas;

- maizes grauzdiņi, vai 3 šķēles kliju/graudu maizes.

 

Pagatavošana:

- sagriež vistas fileju pa šķēlītēm un nedaudz apcep uz pannas, tad uzliek sautēties ar vāku uz mazas uguns uz kādām 30-40 min;

- kamēr vista sautējās, nomazgājam tomātus, salātu lapas, gurķi;

- man patīk paņemt mazas bļodiņas un vienā sagriezt ķiršu tomātus uz pusēm, otrā nomizotu un ripiņās uz pusēm sagrieztu gurķi, un trešajā ar rokām saplēst salātlapas mazākās daļiņās;

- ja ir tosteris, tad sagrauzdēt 2-3 šķēles kliju/graudu maizi. ja ir grauzdiņi nopirkti veikalā, tad tos. personīgi es, paņemu 2-3 šķēles un uzlieku uz pannas un pagrauzdēju tur, pēc tam sagriežu kubiciņos;

- kad vista gatava, tad sakārtot šo visu uz šķīvja pēc sirds patikas, piemērs attēlā. Var vienā lielā šķīvī/bļodā un ēst skatoties kādu filmu, vai uztaisīt mazākās porcijās pacienājot kādu vēl, vai uzreiz iekārtot līdzi ņemamā traukā nešanai uz darbu.

 

Ātri, veselīgi, atsvaidzinoši un garšīgi!

 

 

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter