logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Mārtiņa Sleikša receptes!

Savai diētai izmantoju carb cycling jeb ogļhidrātu ciklēšanas metodi.  Nolēmu izvēlēties šādu diētu, lai nebūtu ilgstoši jāmokās uz zemas ogļhidrātu diētas kā arī ir lielākas produktu variēšanas iespējas. Nedēļas laikā ir gan zemas, gan vidējas gan augstas ogļihidrātu dienas.  Ja zemu OH dienā pie gaļas vai zivs klāt ir tikai dārzeņi un ogļhidrāti ir tik cik no dārzeņiem, dienā lietotajiem piena produktiem (paniņas, biezpiens), kāda augļa un kāda pašgatavotā auzu pārslu cepuma vai neliela proteīna batoniņa, tad augstu OH dienā ir gan auzu pārslas ar rozīnēm un jogurtu brokastīs, gan rīsi vai makaroni pusdienās un launagā un banāni pirms treniņa.
Ar sevišķu kulinārijas brīnumu radīšanu gan izcelties nevaru, jo tam vienkārši nav laika un gaļa parasti tiek pagatavota vienkārši vai nu apsmērējot garšvielās un uzcepot uz pannas vai sasmērējjot kādās garšvielās/mērcē un uzcepot cepeškrāsnī, zivi parasti pērku gatavu un pats negatavoju. Taču šo to tomēr no saviem virtuves gara darbiem varu padalīties. Lūk kā es gatavoju proteīna batoniņus un auzu cepumus.
Proteīna batoniņa pagatavošana ir ļoti vienkārša: bļodā tiek iebērts proteīna pulveris, auzu pārslas, žāvētie augļi (rozīnes, aprikozes u.c.), zemesriesktu sviests, tējkarote medus un mazliet šokolādes krēms, pēc tam jaucam lēnām klāt pienu un maisam līdz sasniedz tādu konsistenci, ka var izveidot vienu lielu proteīna batoniņu/kluci, ko var pēc tam dalīt cik lielos gabalos vēlamies, proteīna pulvera un auzu pārslu attiecību var pamainīt pēc vēlmes un nepieciešamības, tāpat pienu var izmantot parasto vai var izmantot spēka pienu, ja vēlme pēc lielāka OBV daudzuma.
Auzu pārslu cepumus gatavoju sajaucot bļodā proteīna pulveri ar pienu vai ūdeni,  piejaucu klāt divas olas, pēc tam tiek pierīvēts ābols un pievienotas auzu pārslas līdz nepieciešamajai konsistencei, lai varētu veidot cepumus un vēl tiek pieliktas garšvielas kanēlis un stevia. Tad ņemam masu un veidojam cepumus, liekam uz cepešpannas un cepeškrāsni  uz apmēram 20 minūtēm ujn cepumi gatavi.
Atvaļinājuma pavadīšana Prāgā apmeklējot hokeja čempionātu gan iegrieza nelielu robu uzņemtajā  režīmā, lai gan centos tomēr ēst cik pareizi vien bij iespējams no esoša piedāvājuma, tiesa gan atturēties no gardā un tajā pat laikā lētā čehu alus nebija iespējams.
  

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter