logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Ingas Brisas ēdienkarte!

Gribu pastāstīt par saviem ēšanas paradumiem un padalīties ar receptēm, kuras esmu iecienījusi vairāk šo pēdējo mēnešu laikā.

Pamatā mana ēdienkarte daudz neatšķiras no pārējo dalībnieku ēdienkartēm, bet ir ar savām niansēm. Neviens no maniem gatavotajiem ēdieniem nesatur glutēnu, tiem nav pievienots sāls vai cukurs. Cenšos gatavot tā, lai bērniem ēdiens garšotu, vīrs būtu paēdis un man pietiekoši diētisks, lai turētu sevi formā.

Tā kā mana darba diena sākās ļoti agri, no rīta parasti brokastis taisu sev vienai. Pārsvarā brokastīs ēdu ar ūdeni aplietas auzu pārslas, plus, ja ir, klāt piegriežu banānu, vai pielieku rozīnes, kā arī krūze kafijas. Brīvdienu rītos brokastis gatavoju priekš visiem un tad ēdienkarte ir plašāka, sākot ar biezputrām - (esam iecienījuši prosas biezputru ar kanēli), auzu, kvinojas, amaranta biezputras, kā arī dažādas omletes un sausmaizīes ar olu, sieru, lasi, avokado, tomātu, gurķi vai tikai zaļumiem. Šoreiz padalīšos ar prosas biezputras recepti.

Nelielā daudzumā ūdens liek vārīties prosu. Pielej klāt nedaudz kokosriekstu pienu un turpina vārīt. Kad prosa gatava, noņem no uguns, pielej vēl nedaudz kokosriekstu pienu un mazliet kļavu sīrupu. Putra gatava. Pārkaisa ar kanēli un rotā ar žāvētām vīģēm, pekanriekstiem, mandelēm, vai arī vienkārši ēd tāpat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrās brokastis parasti jau sanāk ēst darbā, kur nopērku vienkārši galetes, kafiju, kādu augli vai izdzeru Piena spēku. Mājās uztaisu kaut ko interesantāku.

Šis ir kārtojums, kuru var pagatavot ļoti ātri un viegli. Šķīvī rindā kārto - godži ogas, grieķu jogurtu, zemenes, vājpiena biezpienu, mellenes, atkal grieķu jogurtu, saulespuķu sēkliņas. Pārkaisa ar čia sēklām. Protams, visu var variēt un katram piemērot savu variantu. (bērniem ļoti garšo).

 Tā kā parasti pusdienoju ārpus mājas, reizēm ir ļoti grūti atrast kaut ko piemērotu. Parasti izvēlos griķus, rīsus, pilngraudu makaronus, salātus, gaļu vai zivi. Mājās bieži gatavoju vistu dažādos veidos, gan vārot, gan sautējot, gan arī cepot.

 

 Šoreiz ieskats divos dažādos pusdienu variantos, kur pirmā variantā, vistu nedaudz apcepu uz pannas un pēc tam sautēju kopā ar sviesta pupiņām, sēnēm, sīpoliem un ķiplokiem. Klāt piedevās griķi un svaigi spināti. Otrajā variantā, vista cepta cepeškrāsnī kopā ar rīsiem, burkāniem, sviesta pupiņām, svaigiem zirnīšiem, sīpoliem un ķiplokiem. Piedevās gurķi un tomāti.

 

 Visas dienas garumā dzeru daudz ūdens. Darba laikā izdzeru vismaz 1,5l ūdeni, neskaitot kafiju vai tēju. Mājās dzeru ūdeni ar citronu.

 

 Launagā parasti izvēlos kādu jogurtu, augli vai riekstus. Krūze kafijas. Mājās labprāt pagatavoju kādu smūtiju vai pankūkas.

 

Kokteiļus taisu daudz un dažādus, bet šoreiz padalīšos ar šādu. Šis kokteilis ir ļoti garšīgs un sātīgs. Parasti šādu atļaujos tikai vienu reizi nedēļā. Sastāvā – saldētas ogas, Piena spēks, banāns, godži ogas, čia sēklas, kaņepju proteīns.

 Vakariņās cenšos ēst vieglu ēdienu, parasti tie ir salāti, omlete, dārzeņi vai sautēts lasis. Šeit redzamas divas salātu receptes. Pirmā – garneles, salātu mix, tomāts, diedzētas ķīnas pupiņas, olīveļļa, pipari. Otrā – vājpiena biezpiens, grieķu jogurts, garneles, tomāts. Klāt var paņemt kādu galeti.

Protams, ir dienas, kad sanāk sagrēkot un apēst kaut ko vairāk kā vajadzētu, vai arī notiesāt kādu saldumu, bet nu, tad ar divtik lielu sparu cenšos visu lieko atstāt sporta zālē. 


 

 

 

 

 

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter