logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Kristīnes Utānes treniņi!

Marta mēnesī, kad uznāca lielais slinkuma vilnis pamainīju fiziskās aktivitātes – joprojām  reizi nedēļā dejoju, bet pateicoties pavasara atnākšanai sāku vairāk skriet un aktīvi pavadīt laiku svaigā gaisā!

Pirmajās divās marta nedēļas fiziskās aktivitātes bija tikai dejas un 10 km skrējiens.

Nākamajās nedēļas jau 17 km garš skrējiens ar svaru zāli 2 x nedēļā, kam pievienojās arī  7-8 km garas pastaigas 2 x nedēļā  un 14-19 km velobraucieni 2 x nedēļā.

Aprīlis atnāca ar skaistu, siltu laiku un jaunām iedvesmām!

  1. Nedēļa: svaru zāle 2 x nedēļā, 10 km skrējiens, 13 km velo, dejošana 1 x un vingrošana – gandrīz katru dienu ( taisīju pietupienus, atspiedienus, presi un planku – ar katru dienu palielinot vingrojumu skaitu. )
  2. Nedēļa: 4 x nedēļā apmēram 16 km gari braucieni ar velo, 5 x vingroju, 1 x dejošana.
  3. Nedēļa: 2 x 16 km gari velo braucieni, 1 x dejošana, 2 x vingrošana, 1 x 8 km gara pastaiga, 1 x īss svaru treniņš – rokām.
  4. Nedēļa: 4 x 16 km gari velo braucieni, 1 x dejošana, 1 x vingrošana un 18 km garš skrējiens.
  5. Nedēļa: 2 x 16 km un 2 x 8 km gari velo braucieni, 1 x dejošana.

 

Un atnāca siltais maijs – skrējienu kļūst vairāk un treniņu iekštelpās mazāk, bet kad tur esmu vingroju joprojām pēc Inetas Rijnieces programmas meitenēm ar pieredzi.

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter