logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Tauku dedzinātāji! (6)

Sarakstījusi Ineta Rijniece!

Vieni no populārākajiem un arīdzan pieprasītākajiem uztura bagātinātājiem irtauku dedzinātāji.Šo uztura bagātinātāju mērķauditorijas lielākā daļa, bez šaubām, ir sievietes — tos izvēlēties mudinavēlme pēc slaidas figūras un visai agresīva reklāma.
Mums visiem tīk labi paēst, taču, turpinot mazkustīgu dzīvesveidu, uzkrājas tauki un palielinās svars. Kad cilvēks to konstatē, viņš vispirms cenšas izmantot vismazākās pretestības un pūļu pielikšanas ceļu. Ja šis princips attiecas arī uz uztura bagātinātājiem, nereti dažs labs steidz iegādāties savu pirmo tauku dedzinātāju produktu. Tomēr bieži vien pēc pirmās un pat otrās bundžiņas vai pudelītes iztukšošanas cilvēks atmet šim pasākumam ar roku, jo nekādu vai gandrīz nekādu būtisku rezultātu nav.Kāpēc?
Vai tauku dedzinātāji ir mazefektīvi?Vai arī tie ir tikai triks, lai izvilinātu latus no jūsu maciņa?Kāpēc vieni, lietojot tauku dedzinātājus, iegūst slaidāku figūru, bet citi ne?Pamēģināsim izskaidrot.
Daudzi uzskata, ka ir nopirkuši brīnumlīdzekli, un gaida iespaidīgus rezultātus, cerot, ka taukudedzinātāji paši par sevi kausēs uzkrātos taukus un samazinās lieko ķermeņa masu. Turklāt viņi domā, ka var turpināt tādu pašu dzīves ritmu, kāds tas bijis līdz šim, kura dēļ radušies priekšnoteikumi liekā svara uzkrāšanai. Ja salīdzinām slaidas figūras atgūšanu ar nokļūšanu līdz tuvējai pilsētai, tad, protams, ātrāk tur varēs nokļūt, braucot ar divriteni (lietojot tauku dedzinātājus) nekā ejot kājām — process būs ne vien ātrāks, bet arī vieglāks un patīkamāks. Tajā pašā laikā, stāvot ar divriteni uz ceļa un nemēģinot virzīties uz priekšu, respektīvi, nemēģinot papūlēties, lai sasniegtu mērķi, nekur netiksiet un nebūs arī nekādu rezultātu.

Ko tad īsti dodtauku dedzinātāji, un kā viņi «strādā»?
Visi uztura bagātinātāji ar taukus dedzinošu efektu pamatā balstās uz trim vaļiem:

a)tauku vielmaiņasuzlabošanu slodzes ietekmē,

b) apetītes slāpēšanuun

c)termoregulācijujeb vielmaiņas paātrināšanu.

Bet patigalvenā ir zeme, ko tur šie trīs vaļi, —balanss starp uzņemtajām un izlietotajām kalorijām.
Slaidākas ķermeņa iegūšanas zelta likums ir —jāēd nedaudz mazāk pārtikasnekā iztērējatfizioloģiskiem procesiem, ķermeņa siltuma uzturēšanai un ikdienas slodzei.Tikai tadorganisms ķersies pie neaizskaramajām rezervēm — taukiem.Apzinoties un ievērojot šo principu, netrūks rezultātu, un, ja vēl pievienosiet šim ar prātu apjaustajam procesam tādus uztura bagātinātājus kā tauku dedzinātāji, mērķim pietuvosieties ātrāk un efektīvāk.
Vai šie trīs vaļi ir vienlīdz spēcīgi? Lielākā daļa uzskata, kaL-Carnitineir svarīgākais taukus dedzinošais elements, jo tas tiek pārstāvēts dažādos jau pudelēs pildītos dzērienos. Karnitīns pieder pie to elementu grupas, kas uzlabo enerģijas iegūšanu no tauku šūnām tieši slodzes laikā. Bet tas nav vienīgais šīs grupas komponents. Tāpēc ieteiktu izmantot tādus tauku dedzinātājus, kuros ir vairāk elementu, — iedarbība būs plašāka.
Uztura bagātinātāji, kas ir apetītes slāpētāji un ogļhidrātu vai tauku uzsūkšanās bloķētāji, tādi kā «CarbBlock» vai «Chitosan»,neļauj barībai pilnvērtīgi uzsūkties organismā. Ja ēšanas prieki jums ir ļoti svarīgi, šis produkts palīdzēs samazināt kopējo uzņemto kaloriju skaitu. Tikai atcerieties — nepārkāpiet jau pieminēto zelta likumu!
Pēdējā laikā popularitāti ieguvušitermogēnie tauku dedzinātāji. Tie paaugstina ķermeņa temperatūru, līdz ar to ķermenis patērē vairāk kaloriju, ražojot siltumu. Pārsvarāšie produkti saturtrīs galvenos komponentus —aspirīna, kofeīna un efedrīna dabiskas izcelsmes ekvivalentus.
Daudzos tauku dedzinātājosir apvienotas vairākas īpašības. Piemēram, daudzos tauku dedzinātājos ir apvienotas vairākas īpašības. Piemēram, “Animal Cuts”, “Fat Burner V-10″, “Super Cuts3″ vai “Red Burn” bez termogēnās grupas satur arī apetīti bremzējošo grupu, augu valsts diurētiķus un antikatabolisko grupu. Slodzes laikā tas ir svarīgi tādēļ,lai pēc iespējas vairāk noārdītos tauku šūnasun iespējami mazāk —muskuļu audi. Tauku dedzinātāju sortiments ir pietiekami plašs, un izvēles iespējas — lielas, tāpēc, izvēloties atbilstošāko uztura bagātinātāju, nekautrējieties prasīt padomu zinošiem speciālistiem, treneriem, diētas ārstiem. Uzklausiet to cilvēku pieredzi, kuri pašu spēkiem(šeit nedomāju plastiskās ķirurģijas brīnumus)ievērojami uzlabojuši savas figūras formas.Esmu pārliecināta, ka lielākā daļa apstiprinās:pārmaiņas ķermenī ir tiešs rezultāts pārmaiņām jūsu domāšanā un dzīves uztverē. Bet uztura bagātinātāji ar taukus dedzinošo efektu ir tikai labs papildinājums apņēmības pilnajā ceļā uz mērķi.

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Matei
Posted 1 year ago
//No sane person supports terrorists except the RSS, bjp HOOLIGANS who brazenly support the Hindu terrorists. Your anger of innocent people being killed in terrorist strikes should be directed against the govt. and the RSS thugs who help to grow muslims terrorists by institutionalizing a systemic oppression against muslims at large.//மேற்படி கருத்துக்கு ஏன் ஒரு இந்துவும் எதிர்வினை செய்ய à®®¯à±à®¨à¯à®¤ààà®µà®¿à®Ÿà¯®®Ÿà®©à®°à¯. http://fxztig.com [url=http://yzbmiu.com]yzbmiu[/url] [link=http://hxngwuoivw.com]hxngwuoivw[/link]
Judy
Posted 1 year ago
Its nice a cospiramon, and Google+ are gradually making waves. but i still don't see google+ getting anywhere near Fb And i can even bet that its only we tech enthusiast that is still knows about it. Facebook platform is really tremendous and every element of design in facebook is never idle.
Clarinda
Posted 1 year ago
Hi Jen--This sounds like such fun! I wish your dad was able to attend -- but I am going to try to get there (wearing my IRISH hat and (SMILE), and join in the fe.uivitiessHtgs-- Mom
Jojo
Posted 2 years ago
Ēst vajag uzreiz pēc treniņa – priamjās 20-30 minūtēs. Ja neko neēst 2 h, tad treniņš zaudē jēgu – nekas netika „uztrenēts”, vien mazliet tika sadedzināti tauki un tas arī viss. Ne spēka pieauguma, ne muskuļu blīvuma, ne slaiduma, ne ātruma, ne vielmaiņas paātrināšanās Pastāv arī cits uzskats, ka pirmās 20 minūtes tieši nevajag neko pēc treniņa ēst, jo +- pirmās 20 minūtes, organisms cenšas izvadīt laukā toksīnus, kuri ir uzkrājušies slodzes laikā! Uzņemot ēdienu uzriez pēc treniņa, tiks nojaukts šis dabīgais attīrīšanās cikls komentāri? http://mebjimdous.com [url=http://ctyali.com]ctyali[/url] [link=http://xrqrvoqf.com]xrqrvoqf[/link]
Lerato
Posted 2 years ago
Visa informācija vienmēr ir iiteecošā formā un katram tomēr ir jāizvērtē savs organisms un tā prasības, jo esam ļoti atšķirīgi, kā arī mūsu mērķi ir atšķirīgi. Vairāk jācenšas ieklausīties savā ķermenī. Es pati ēdu pirms treniņa ~ 1,5-2h. Citam grūti ar pilnu punci skriet, nelaba dūša paliek, tādēļ, tie ievēro lielāku pauzi.Vai ir vēl tie, kuru mērķis ir dedzināt taukus tie cenšas skriet pavisam tukšā dūšā, lai organisms ātrāk ķeras klāt tauku rezervēm. Arī pēc treniņa izdzertais proteīns vai Piena spēks tiek uzskatīts par ēdienu.
Marekiaro
Posted 2 years ago
Pēc treniņa IR jāēd, lai ATJAUNOTU iztērēto enerģiju, lai pabarotu ornaigsmu pēc fiziskās slodzes,un, lai augums sportojot veidotos skaists un būtu tonusā. Apēstais pēc treniņa neietekmēs tauciņu rašanos. Un šis ir tas gadījums, ka, ja ir grūti bez saldumiem, tad šī ir tieši tā reize, kad var apēst ko saldu nebaidoties, ka tas nonāks uz vēdera, gurniem.Uzreiz pēc treniņa (ja tas ir vakarā) vajadzētu uzņemt olbaltumvielas.Vai nu proteīna kokteili (kas ir garšīgi un ērti)vai var izdzert mūsu pašu Piena spēku (ražo Smiltenes piens) un nopērkams visos lielveikalos.Un, ja nav problēmu ar lieko svaru vēl pēc kāda laiciņa var apēst arī kaut ko no ogļhidrātiem, citiem derēs jau citasolbaltumvielas(zivs, gaļa, biezpiens) un kaut kas no dārzeņiem. http://foummbrlnur.com [url=http://cqksmaciemt.com]cqksmaciemt[/url] [link=http://pfeuwdv.com]pfeuwdv[/link]
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter