logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Dietoloģijas MITOLOĢIJA jeb maldi par diētām. (3)

Vēlme atbrīvoties no pāris liekajiem... Kilogrami un centimetri vienmēr nodarbinājuši sieviešu prātus, iespējams, tāpēc eksistē tik daudz dažādu mītu, kas spēj sabojāt dzīvesprieku un vienu no svarīgākajām baudām – ēšanu. Skumjākais, ka, pat ievērojot tos visus, dažreiz augums nekļūst ne par matu slaidāks, var notikt par otrādi. Lūk, daži iesīkstējušākie maldi.

Augļus, dārzeņus un salātus vari ēst, kamēr pa acīm lien ārā.
Lai gan svaigi dārzeņi un augļi tik tiešām ir liesāki par ceptām gaļiņām un fritētiem labumiem, daļā no tiem ir ļoti daudz cukura. Turklāt iedomājies, cik daudz svaigu augļu tu esi spējīga apēst, kamēr pēc viena karbonādes gabala jūties jau pilna līdz malām.

Uzskatāms piemērs augļu diētai ir gorillas, kas nebūt nav uzskatāmi par slaidiem un trausliem radījumiem. Uzmanies arī ar salātiņiem, it sevišķi, ja pirksi gatavus vai ēdīsi tos restorānā. Lai salāti būtu garšīgi, dāsni pavāri tos apslaka ar treknām mērcītēm. Ja vēlies notievēt, ēdot salātus, gatavo tos pati vai arī lūdz, lai sabiedriskajā ēstuvē tev pasniedz salātus un mērci atsevišķos trauciņos. Un nekādas majonēzes – par šo kaloriju bumbu vispār aizmirsti.

Tievētāji drīkst ēst tikai attaukotus produktus.
Ideālā gadījumā tā arī būtu, diemžēl mēs nedzīvojam ideālā pasaulē. Lai attaukots izstrādājums būtu pietiekami biezs un nezaudētu savu konsistenci, bieži vien tam pievieno cieti vai pektīnu. Lai gan tie ir mazāk kalorijām bagāti nekā tauki, tomēr, lai produkts nezaudētu savas īpašības, cieti un pektīnu nepieciešams pievienot vairāk. Rezultāts – figūrai nekāda lielā ieguvuma nav. Turklāt gadās, ka attaukotajos produktos ir stipri mazāk minerālvielu un vitamīnu, kas skaistumam noteikti nenāk par labu. Tāpēc uzmanīgi lasi etiķetes. Daži attaukotie produkti tev derēs, bet citiem labāk met līkumu. Galvenais ir kalorijas, nevis uzraksts uz iesaiņojuma – attaukots vai light.
Paslīdējusi roka šokolādītes virzienā var sabojāt visu tievētāja dienu.
Ja šokolāde ir tā, kuras dēļ nespēj ievērot diētu, nepaniko un beidz slēpt aiz saldummīles tēla savu nevēlēšanos neko mainīt. Patiesībā pati šokolāde nemaz nav tik kaitīga un nederīga tievētājiem. Tajā ir ļoti daudz veselībai un labai omai derīgu sastāvdaļu, tāpēc nelielu šokolādes gabaliņu vari apēst arī dienās, kad ievēro diētu. Tikai nepārspīlē. Un nomierini sirdsapziņu, jo šokolādē ir mazāk kaloriju nekā riekstos vai čipsos.

Regulāri apmeklējot fitnesa zāli, var ēst, cik vien lien un kas vien ienāk prātā.
Varēt jau var, bet tad noteikti pieņemsies svarā. Padomā pati – minūte sporta zālē tevi atbrīvo no pārdesmit liekām kalorijām, bet minūte pie galda varuztankot ar simtiem jaunu. Stunda skrējiena var tikt neitralizēta ar vienu simtgramu paciņu riekstu. Tāpēc, ja dodies sportot, neuzskati par pienākumu par katru nodarbību sevi apbalvot ar ko garšīgu. Ja gribi, lai jauno muskuļu reljefu nenosedz nepievilcīgs tauku mētelītis, domā līdzi, ko ēd.

Nav nepieciešams zināt ēdiena kaloriju daudzumu, tāpat viss redzams.
Liekais svars nerodas no taukiem, bet gan no tā, ka kopējais kaloriju skaits ir pārāk liels (to ir vairāk, nekā tev nepieciešams).
Bieži vien ēdiena izskats ir maldinošs, jo daža laba salātiņu porcija ar kārtīgu mērcīti var būt kalorijām bagātāka par kārtīgu steiku. Tāpēc, vismaz iesākot notievēšanas procesu, vēlams papētīt etiķetes un kaloriju tabulas, lai saprastu, cik daudz kaloriju kur paslēpts. Bet, kad būsi piešāvusies, varēsi paļauties uz savu nojautu.

Efektīvākā svara samazināšanas metode ir nedēļa trieciendiētas vai vēl labāk – gavēšana.
Daži indīgāki diētas ārsti iesaka izmantot daudz vienkāršāku un ātrāku svara samazināšanas metodi. Tā palīdz atbrīvoties no pāris kilogramiem dažu minūšu laikā – amputēt kādu nevajadzīgu orgānu, roku, kāju vai, vēl labāk, galvu. Bet, ja nopietni, svara samazināšanai jābūt saprātīgai. Atturēšanās no ēšanas nedēļas garumā drīzāk sabojās veselību, nekā ļaus tikt pie skaistuma. Badošanās liks organismam sākt dedzināt savas rezerves. Bet force major apstākļos tas neķersies klāt taukiem, kā tev gribētos, bet gan vieglāk gūstamām rezervēm – glikogēnam, kas atrodas muskuļos un aknās. Tā kā glikogēns aiztur organismā ūdeni, tam noārdoties, pazudīs arī organisma ūdens rezerves un līdz ar to svars, bet ne vidukļa un citu ķermeņa daļu apkārtmērs. Turklāt tiklīdz sāksi ēst puslīdz normāli, svars nāks atpakaļ. Turpinot badoties ilgstoši, riskē sabojāt savus muskuļus un izskatīties panīkusi un pelēka.

Ja vēlies tievēt skaisti, īsteno uztura režīmu, kas paredz 800 gramu līdz viena kilograma zaudēšanu nedēļā. Lēzeni zaudētais svars saudzēs tavu veselību, un tu izskatīsies tieva un ziedoša, nevis kārna un pelēka.

Notievēt var tikai līdz zināmai robežai. Sasniedzot to, ne uz kādiem rezultātiem vairs neceri.
Patiesībā visām, kuras skatījās resnīšu tievēšanas raidījumu televīzijā, zināms, ka patiešām līdz zināmai robežai svars iet nost dziedādams, bet tad kļūst daudz grūtāk. Patiesībā tas skaidrojams vienkārši – organisms ļoti vienkārši atvadās no taukiem, kas slēpjas zem ādas, un ūdens rezervēm. Bet taukumiņu, kas iekrājies iekšējos orgānos, tik vienkārši atdot nevēlas. Tā zaudēšana prasa visa ķermeņa funkciju pārkārtošanos. Tāpēc šai brīdī svara samazināšanās jāgaida pacietīgāk. Apstājoties straujajam svara zudumam,lūkojies pēc diētas un vingrojumiem, kas ļauj tos ievērot ilgstoši, un pacietīgi gaidi rezultātus. Tie neizpaliks!

Un uz laiku aizmirsti par svariem, vienkārši ieturi savu kursu.

Lai tievētu, nedrīks ēst pēc plkst. 17.00, pēc 19.00 vai pirms naktsmiera.
Patiesībā ēst pirms miega nav veselīgi tāpēc, ka ar pilnu vēderu mēdz rādīties murgi un tas veicina gremošanas traucējumus. Bet nekādā ziņā neietekmē tavu figūru. Sviesta cepumiņi ir un paliek sviesta cepumiņi ar savu kaloriju daudzumu, neatkarīgi no tā, vai tos ēd pirms rītausmas, dienas laikā vai vakarā, paslēpusies zem segas. Ja tava apēstā uztura kaloriju daudzums būs lielāks par patērēto, nekāda ēšana noteiktos diennakts laikos tev nepalīdzēs.

Ja saldam miegam tev nepieciešams ko uzkost, droši to dari, tikai izvēlies kaut ko vieglāku un ātrāk sagremojamu.

Avots:http://ipasi.espati.lv/index/view/ra...

atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Joyelle
Posted 1 year ago
En même temps, en donnant vos données privées à Face de bouc, vous saviez à quoi vous ateetdrn… Je ne comprends pas pourquoi vous pleurnichez maintenant. Moi, je n’ai pas de compte Fesse de bouc. Et je rigole. Laule. http://emwyonfpniy.com [url=http://ybrqqftev.com]ybrqqftev[/url] [link=http://ozpvumhhl.com]ozpvumhhl[/link]
Lisa
Posted 1 year ago
Was es zu gewinnen gibt, stimmt, das hätte ich mal dasebchruizen sollen *Facepalm*Es gibt das Set was ich als Bild drunter gesetzt habe zu gewinnen. Leider habe ich grade gelesen das es erst ab einer Leserzahl von 80 überhaupt greift, also hab ich nun einfach so mal Werbung gemacht :)
Espn
Posted 1 year ago
Today you have well and truly proven just how cynical you are, ArmSco.urutbag is too good a word for you. Canucklehead, you need to apologize to the word scumbag for equating it to Arturo.Look at the pictures, you POS PSF, and remember our fuel enabled those deaths. Remember that our government facilitated this. Remember that these crimes have no statute of limitations.I sincerely hope you have nothing to do with this, Arturo.
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter