logo1 logo1 logo1 logo1 logo1 logo1

Dari to mājās!

Dr. Sāras Solomonas “ 30 minūšu, visa ķermeņa, laika un naudas ietaupošais bez aizbildinājumu treniņš. Viss vienā! Dari to mājās!”
Viena no labākajām lietām, ko var darīt savas veselības labā, ir uzsākt fitnesa programmu. Vingrošana samazina risku saslimt ar hroniskām slimībām, palīdz zaudēt svaru, iegūt enerģiju un uzlabot miega ritmu un pat uzlabot attieksmi pašam pret sevi un pašcieņu.
Atcerieties, ka pirms uzsākat jaunu vingrošanas programmu, ir jākonsultējas ar savu ārstu, it sevišķi, ja jums ir jebkādas medicīniskas problēmas.
Galvenie iemesli, kāpēc cilvēki nevingro, ir sekojošie: „Tas aizņem par daudz laika, man nav šī laika! Turklāt tas ir garlaicīgi!”, „Es neesmu atlētisks!”, „ Es nespēju atļauties iet uz sporta zāli, vai atļauties savu ekipējumu.”, „ Man bail izskatīties pārāk muskuļainam.”, „Es kautrējos par to, kā izskatīšos sporta zālē.”. Tāpēc šodienas treniņu esmu veltījis šīm sūdzībām. Šī programma ir gan laiku, gan naudu ietaupoša mājās izdarāma programma, kas variē no iesācēja līmeņa līdz advancētam atlētam.
________________________________________
Kas būs nepieciešams šodienas nodarbībai:
  • Taimeris ar intervāliem: tas jānostāda uz 20 minūtēm kopumā ik pa 30 sekundēm intervālos. Dr. Sāra Solomona lieto un iesaka Gyboss taimeri:
  • Cross Training apavus ar piemērotu pēdas priekšējās daļas:
  • Grīdas segums, kas ir elastīgs, piemēram, koks, vai virsma, kas absorbēs triecienu, kā gumijota grīda uz aerobikas matrača:
  • Cross Speed lecamaukla:
________________________________________
Fakti par lecamauklu:
  • Pārvietojama, nav dārga un jautra
  • Ietaupa laiku- dedzina daudz vairāk kaloriju nekā citi vingrojumi
  • 10 minūtes lēcienu ar 120 apgriezieniem minūtē nodedzina 150 kalorijas.
  • 10 minūtes bez apstājas lēkāšana ar 120 apgriezieniem minūtē nodrošina tādu pašu kardiovaskulāru slodzi kā 30 minūšu kross.
  • Tā tonizē, veido, stiprina katru muskuli ķermeņa vidusdaļā, augšējā un apakšējā daļā.
  • Tā paaugstina balansu, ātrumu, izturību, veiklību koordināciju un koncentrāciju.
  • Treniņš ar to dedzina taukus un uzlabo jūsu kardiorespiratoro izturību un atlētisko sniegumu.
  • Treniņi samazina risku saslimt, ar osteoporozi nostiprinot kaulu blīvumu.
  • Ir zinātniski pierādīts, ka treniņi ar lecamauklu izraisa pozitīvas mentālas, fizikālas un psiholoģiskas izmaiņas ķermenī jau pēc 500 lēcieniem jeb 5 minūtēm ik dienas.
Iegriezieties vēl drsarasolomon.com lai noskaidrotu lecamauklas vingrinājumu papildinājumus, kas atbildēs uz jūsu jautājumiem par sekojošām tēmām:
  • Kā noteikt pareizo lecamauklas garumu
  • Draudziņa Lee’s labojumi lecamauklas lēcējiem no saraksta
  • Draudziņa Lee’s lecamauklas tehnoloģijas: Bāzes lēcieni un alternatīvā pēdu darbība.
________________________________________
Tātad dienās, kad grafiks ir noslogots, kāpēc nenošaut 2 putniņus ar 1 lodi, sakombinējot kardioslodzi ar spēka
treniņu? Tādā veidā darīsiet visu vienā, 30 minūšu laikā, muskuļu veidošanas un tauku dedzināšanas treniņš! Vingrinoties neapstājoties, jūs nodedzināsiet par 25% kaloriju vairāk, nekā ja jūs būtu nodarbojies ar izturības treniņu vien. Beidziet tērēt laiku! Atrodiet kādu vietu savā mājā un ķerieties pie savas lecamauklas!
atpakaļ
drošības attēls
Jauns kods
Tel.: +371 29262680, +371 27843216
Osteopāts Jurijs Andruškevics +371 26822213
E-pasts: fitnessspeks@inbox.lv
Aizstrautnieki, "Reķi", Dobeles p., Dobeles n., LV-3701
Instagram   facebook   youtube   twitter